ESTUDI CONSUMIDOR EN TEMPS DE COVID

ESTUDI CONSUMIDOR EN TEMPS DE COVID

Ajuts a iniciatives de reforç de la competitivitat per a projectes de clústers de l’any 2020 - Projectes de desenvolupament i innovació (LIN02).

INNOVI, clúster vitivinícola català, amb el suport d’ACCIÓ, ha finançat un estudi sobre el consumidor de vi i escumosos en temps de confinament amb la finalitat d’entendre l’impacte que ha tingut la crisi de la Covid19 en els consumidors catalans de vi.

Aquest estudi, l’ha dut a terme la consultoria Wine Intelligence líder en investigació i coneixements sobre el consum de vins en el món, fet que ha permès comparar les dades d’aquest estudi del consumidor català amb dades d’altres països on s’han realitzat estudis similars.

Els resultats d’aquest estudi estan a disposició de manera exclusiva pels socis d’INNOVI a l'ESPAI SOCIS.

Podeu veure la presentació que es va realitzar el 26 de març de 2021 al canal de Youtube d'INNOVI.

Impulsat per
Amb el suport de
Modificar cookies