CONTINGUTS
Mòdul 1: Estratègia i nous models de negoci (4, 11, 18 de maig) Anàlisi del context competitiu. Identitat estratègica de l’empresa, visió i missió. Estratègia competitiva: generant avantatges competitius. Estratègia corporativa: diversificació, integració i expansió. Innovació i estratègia: l’estratègia de l’Oceà Blau. Design Thinking i Creativitat per a l’estratègia. Desenvolupament de nous models de negoci: canvas i canvas estratègic.
Mòdul 2: Màrqueting (25 de maig, 1, 8, 15, 22, 29 de juny) Màrqueting estratègic. Màrqueting operatiu. Estratègies de relació amb clients. User-Centered Innovation (innovació centrada en el client). Màrqueting experiencial. Branding: Generació de marques competitives. Màrqueting digital. Estratègies de publicitat: la campanya publicitària. Reputació corporativa. Mòdul 3: Finances (14, 21, 28 de setembre) Finances bàsiques: compte de resultats i interpretació de balanços. Direcció financera: anàlisi i planificació de les finances. Mòdul 4: Comunicació i lideratge (5, 19, 26 d'octubre) Lideratge i creació d’equips d’alt rendiment. Comunicació i tècniques discursives. Pla de desenvolupament personal de la capacitat de lideratge.Ea sit quaeque consulatu, nam causae nonumes in, ne sea graeci quidam pericula. Id eius scriptorem sit, affert ridens ea eam, no est illum instructior. Cu veri gubergren appellantur vis. Te summo facilisi constituto qui, ad mundi nemore causae pro. Equidem euripidis at vis, mundi intellegat quaerendum ex sit, ea nusquam fierent mea.
Ea pro nisl adhuc consequat. Mei at posse graecis epicurei, novum causae erroribus usu no, ne ubique praesent scribentur quo. Ea vis quod labitur sapientem, qui te putant laoreet sententiae, alii velit vidisse eam ex. Eum ut idque soluta diceret.
Comments