CONTINGUTS
Mòdul 1: Estratègia i nous models de negoci (4, 11, 18 de maig) Anàlisi del context competitiu. Identitat estratègica de l’empresa, visió i missió. Estratègia competitiva: generant avantatges competitius. Estratègia corporativa: diversificació, integració i expansió. Innovació i estratègia: l’estratègia de l’Oceà Blau. Design Thinking i Creativitat per a l’estratègia. Desenvolupament de nous models de negoci: canvas i canvas estratègic.
Mòdul 2: Màrqueting (25 de maig, 1, 8, 15, 22, 29 de juny) Màrqueting estratègic. Màrqueting operatiu. Estratègies de relació amb clients. User-Centered Innovation (innovació centrada en el client). Màrqueting experiencial. Branding: Generació de marques competitives. Màrqueting digital. Estratègies de publicitat: la campanya publicitària. Reputació corporativa. Mòdul 3: Finances (14, 21, 28 de setembre) Finances bàsiques: compte de resultats i interpretació de balanços. Direcció financera: anàlisi i planificació de les finances. Mòdul 4: Comunicació i lideratge (5, 19, 26 d'octubre) Lideratge i creació d’equips d’alt rendiment. Comunicació i tècniques discursives. Pla de desenvolupament personal de la capacitat de lideratge.Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.
Comentaris