L'oficina tècnica actualment està formada per:
Eloi Montcada - Clúster mànager
Enginyer agrònom i postgraduat en gestió ambiental de l'empresa fa molts anys que es dedica a això de la innovació.
Li agrada treballar amb equip.. D'altres aptituds que diu que té és la de bon comunicador, empatia, responsabilitat i molta energia i ganes de treballar.
A part de tenir la responsabilitat de que el clúster funcioni i creixi, també coordina alguns projectes tècnics i manté la relació amb els socis.
Mariona Gonzalo - Communication manager
Tècnica superior en Enoturisme, amb un màster en elaboració de vins, actualment està cursant un Grau de Turisme encarat cap a la sostenibilitat a la UOC per a seguir augmentant els seus coneixements i habilitats.
Ha estat treballant en el sector en diversos cellers i àmbits. És la incorporació més recent d'Innovi, participa en la justificació de projectes i gestió d'aquests.
La podriem definir com una persona molt activa, amb moltes idees i una gran motivació. Té una gran sensibilitat per al medi ambient i la sostenibilitat. Amant del vi i del Penedès com a bona Vilafranquina.
Xavier Paris - Project manager
Graduat en Enginyeria de sistemes Biològics per la UPC, posseïdor d'un Màster en Project Management de la universitat La Salle-URL, i certificat com a PMO-CP per la PMO Global Alliance. Disposa d'experiència en processos de qualitat, així com en la gestió integral de projectes innovadors.
Li agrada treballar en conjunt i debatre sobre les millors maneres de procedir, sent un participant molt actiu en qualsevol mena de conversió. Com gestor de projectes, promou la comunicació entre les diverses parts interessades, i treballa per establir punts d'interès comú que assegurin la viabilitat i el bon ambient de treball.
Alba Vallès - Project manager
Meritxell Gallart - Project manager
És enginyera en Organització Industrial i va fer un màster en Sistemes d’Informació Geogràfica. Té un bon grapat d’anys d’experiència com a tècnica de dades i gestora de projectes.
Li agrada entendre com funciona la tecnologia i utilitzar-la com a eina per aconseguir els propòsits de projectes ben diferents, sobretot si tenen a veure amb el territori. Com a Coordinadora de Projectes, el que la motiva és entendre les idees de l’equip de persones que l’envolten i facilitar la manera de poder fer-les aterrar a la realitat entre tots.
Gerard Pujol - Project manager
Mari Carmen Rodríguez - Responsable d'administració
Formada en l'àmbit administratiu financer on ha pogut desenvolupar les seves habilitats creixent professionalment amb gran capacitat d'adaptació als canvis, a la gestió del temps, sent resolutiva i proactiva.
En constant re-invenció a nivell formatiu i personal, pragmàtica i apassionada de la planificació.
Kevin González - Suport administratiu
Estudiant del Grau Superior d'Administració i Finances.
Este proyecto ha recibido el apoyo del Ministerio de Industria, Comercio y Turismo, dentro del marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, en la convocatoria 2021b de ayudas a Agrupaciones Empresariales Innovadoras con el objeto de mejorar la competitividad de las pequeñas y medianas empresas.