La comercialització online, un dels temes que més interessa al sector vitivinícola

En els temps actuals, la venda online d’alimentació està agafant una gran importància, tan per la pressió exercida per la demanda de no pot sortir de les seves llars, com de l’oferta que vol cobrir quotes de mercat que han quedat desertes, com la restauració.

Amb l’objectiu d’ajudar a les empreses vitivinícoles perquè puguin incorporar la venda online, o millorar-la si ja han començat, INNOVI va organitzar, el passat 12 de maig, un webinar sobre comercialització online especialitzada en vi per tal d’aportar les eines necessàries als cellers que necessitin donar-li una empenta a aquest camp.

Aquest webinar, emès a través de la plataforma Vitivin.pro, va ser conduit per Eloi Montcada, clúster manager d’INNOVI, i tres grans experts en diferents camps de la digitalització de la venda, van exposar les seves experiències:

Jens Blüm i Toni Torredemer de Barcelona Puffin Consulting van exposar les dificultats que pot generar la digitalització d’un negoci però que aquestes eren previsibles i superables amb una bona estratègia la qual podia conduir a grans èxits i beneficis.

A continuació, Santiago Sánchez d’Etailers Ecommerce, va remarcar la importància de conèixer al client i possible client per tal d’encarar l’ecommerce de la nostra empresa.

I finalment, Anna Herrera de The Be Brand, va ensenyar l’estratègia que va seguir un celler per, en un temps rècord, implementar la venda online de vins a la seva pàgina web.

Per acabar, va tenir lloc una taula rodona virtual on els ponents van contestar les preguntes que alguns dels més de 200 assistents van realitzar al llarg del webinar.

Per a veure el Webinar sencer, fes click a

Per accedir al webinar has de ser soci d’INNOVI.

Share this Post!

About the Author : Mònica Monera


0 Comment

Send a Comment

Your email address will not be published.

.

X